آرزوهای ناکام

زندگی در یک شرایط معمولی .

آروزی بسیاری از ما بود که در این زندگی تجربه نکردیم . داشتن یک همسر همراه و چند فرزند خلف و خلاق . داشتن یک شغل تامین کننده و یک خانه که خاطراتمان شود . در یک جامعه آزاد و بدون دغدغه .

همه اش با هم ازمون گرفته شد . شاید بعضی ها به یکی یا دو تا از این آرزوها دست پیدا کردند که بدون بقیه خودش شد یک قوز بالای قوز.

بسیاری از مردم در دنیا همه اینها را دارند . آیا خوشحالند ؟ می دانند که خوشحالند ؟ یا آنها هم ایده آل های بالاتری دارند که برای ما ناشناخته است ؟  

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید حبیبی دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام کامبیز جان

من مجید حبیبی هستم از بچه های قصر فیروزه یک ایمیل تو یکی از کامنتها گذاشته بودی برات ایمیل فرستادم گفتم ساید به دستت نرسیده گفتم این راه رو هم امتحان کنم
ممنونم میشم بهم ایمیل بزنی

ارادت
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد