ایستگاه کودکی

من در سن 13 سالگی گیر کرده ام و هرگز خیال بزرگ شدن ندارم ... من بین آن سادگی های کودکانه ... بین آن زمینهای پردرخت قصرفیروزه گیر کرده ام و نمی تونم از این بیرون بیام . با آن که سی و پنج ساله شده ام اما هرگز نمی تونم از کودکیم رها بشم . من هرگز خیال بزرگ شدن ندارم و همانطور 13 ساله مانده ام و برای همینه که با واقعیتهای زندگی امروزم نمی تونم مواجه بشم .

برای من باور پذیر نیست این هم دروغ و پلیدی . ای کاش ای کاش هرگز هرگز بزرگ نشده بودم و زمان در کودکیم متوقف می ماند . آه ای کودکی من دوستت دارم . خداحافظ کودکی زیبای من ... خداحافظ برای همیشه

نظرات 5 + ارسال نظر
قطره یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://gatreee.blogfa.com

هرچند خودمون بزرگ می شیم و شاید عقلمون بیشتر می شه ولی قلب رو باید کودک وار و معصوم حفظ کنیم .

خوشحالم از این قلب معصوم و کودکانه تون ....

نو رو خداااااااااااااااا عوض نشید ....

با قلب کودکانه همیشه آرامش خواهید داشت .
درونتون راضی خواهد بود ....

با قلب کودکانه شاید در این دنیای درندشت وپراز گرگ ُ بتونند سرتون کلاه بذارند ولی شما سر کسی کلاه نخواهید گذاشت ...

با قلب کودکانه شما یک ؛ خدا ؛ خواهید بود ...

لطفااااااااااااااااااااا عوض نشید ...لطفا ....

ما در این دنیا عقل کل و بزرگسال زیاد داریم ...
کسانی رو که در ۱۳ سالگی ماندند رو کم داریم ....

کسانی که مرزها رو دوست ندارند ... کسانی که جنگ و جدال رو دوست ندارند .... کسانی که کینه و نفرت رو دوست ندارند ....

قلبهای کودکانه اینگونه اند .... بهتون تبریک می گم ....

خدا پشت و پناهتون باشه ... همه وقت ...همه جاااا

ممنونم قطره جان... از اظهار لطفت ..
اما دوران کودکی تمام شده و من باید واقعیت رو قبول کنم ... خسته شدم از بس که از این حس کودکانه ام ضربه خوردم ...
می خواهم مدتی به سبک آدم بزرگا زندگی کنم... و با واقعیت جامعه کنار بیام

قطره سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

نیاز به گفتگو هست در این مورد .
قلب کودکانه را حفظ کردن این نیست که ما بخواهیم در حضور همه مثل کودکان باشیم . مثل اونها با سرو وضع اونها ظاهر بشیم . نه ....

قلب کودکانه رو حفظ کردن یعنی قلب رو خالی از کینه و نفرت نگه داشتن ....

فکر نکردن به بیهودگیها و نوهمات ذهن .... در حضور بودن .... سرشار و راضی بودن ....

قلب کودکان ، طمع نمی شناسه .... اگه ترس در وجودش تحمیل نکنند ، دروغ نمی گه .

کودک خالصه ...سر کسی نمی خواد کلاه بذاره ....
قلب کودکانه رو حفظ کردن یعنی در درون آرامش داشتن ..


حتی اگه در زندگی از قلب کودکانه ام ضربه ببینم راضی تر هستم .
و ترجیح می دم تا با سیاست و احتیاط زندگی مورد دلخواه تری داشته باشم ....

خلوص رو دوست دارم حتی اگه ازش ضربه ببینم ....

بازم می گم ، مواظب قلب گرانبهاتون باشید ...


....

قطره پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ http://gatreee.blogfa.com

شاخه ای گل تقدیم شما ....

چرا نمی نویسید ؟؟؟؟

سعیده شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

نوشته هایت همه زیبا ؛ هرکسیکه با عمق وجود و با سکوت آنها را میخواند بیشتر زندگی را می فهمد وشاید با قبو ل این واقعیتهای زندگی بتوان راحت زیست . چرا که تماما فقط در اصل به او برمی گردد . افتخار میکنم به داشتن خواهری چو ن تو در زندگیم ؛ما هیچوقت تنها نیستیم

سعیده شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد